Sidevisninger i alt

fredag den 12. maj 2017

Nu går tiden altså stærkt....

12 dage....det er hvad der er tilbage før vi skal afsted.

Lige pludselig er det "frygtelig" tæt på, og der er mange ting jeg lige skal nå. Bl.a. har jeg den underlige "ting" at vores hus skal stå nærmest salgsklar, når jeg skal være væk i længere tid - underlig mani.
Og nu er det jo ikke fordi huset skal stå tomt mens vi er væk, min svigerinde flytter ind, så de bl.a. kan misbruge have og grill og passe godt på vores missepige 😋

I går blev der hentet $$. Lidt tidligt, men i vores bank er kassen kun åben på bestemte tider, og hvis det skulle passe ind i mine arbejdstider, så måtte det være i går.

Dollar - lige til at bruge 😉😉😉
Den kommende uge vil jeg bruge på, ud over at passe mit job, at få overblik over hvad der skal pakkes.....bum bum bum....what to wear?? Min plan er, at vi ikke skal have så meget med...med lad os nu se hvad det bliver til.
Tænker at vi rejse i vandrestøvlerne, da det ville være rigtig skidt hvis ikke de lander samtidig med os, for vi skal jo bruge dem på dag ét. Tøjet skal nok gå, men støvlerne skal vi altså bruge.

Nå, det går jo nok altsammen....vi tæller dagene 😎

Ingen kommentarer:

Send en kommentar