Sidevisninger i alt

tirsdag den 23. maj 2017

Kufferterne er pakket



Så er det lige op over. Kufferterne er lukket, og vejet....det har været en kamp denne gang, for at få vægten til at være under 23 kg. Jeg har tømt dem flere gange og taget noget fra, synes ellers ikke jeg havde taget ret meget frem. Nå, men jeg kunne alligevel lægge en lille smule tilbage i skabet. Den ene vejer 700 g. for meget, men hvis det ikke går når den bliver vejet i lufthavnen, så tager jeg mine støvler ud, de vejer 1,5 kg. og så må jeg rejse i dem.

Jeg har haft god tid idag, for jeg gik på ferie i går. Der er altid en del som skal klares inden vi rejser, synes jeg. Lige et smut ud til min mor og så ellers hjem og gøre lidt rent. Ikke mindst fordi svigerinde Bethina flytter ind i huset og passer kat og have. Jeg har bestilt en masse solskin til hende 😉

Kim er kommet hjem og vi har officielt begge ferie. Nu er der tid til at slappe af og nuldre lidt rundt om os selv. Senere skal vi lige stikke snuderne sammen med Mette og Birger, så vi kan tjekke ind.
Og så kommer Bethina og så tror jeg bare lige vi hygger os lidt ind til vi skal i seng. Uret ringer jo nok omkring 4.15, vi bliver hentet kl. 5.30.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar