Sidevisninger i alt

onsdag den 14. juni 2017

Shoppedag i Vegas

Ja ja, Kim er i Las Vegas
Vi er ikke helt sluppet af med vækkeuret, for vi skal have noget ud af dagene. Ikke at vi sover længe, men det skulle lige passe, nu vi har en pragtfuld seng.

Vi har sat det til kl. 8, men når klokken er 6.30 -7.00, så er er jeg altså færdig med at sove. Så ligger man bare her og kigger ud over strippen som vågner.....her er jo ikke ligefrem knald på om morgenen, det er jo Vegas.

Vi mødtes ved bunden af elevatorerne og gik til morgenmads-/brunchsbuffeten. For filan altså, der er jo så meget mad at det grænser til....ja, jeg ved ikke hvad. Bare sektionen med de søde sager. Det skal så lige nævnes at pandekager ikke går under "de søde sager", hvilket jeg jo så absolut vil kalde det.
Vi fik fyldt tallerkenerne et par gange og kunne trille ud fra restauranten. Jeg havde helt bestemt spist alt for meget.


Kim hjælper nogle små piger med at fylde softice i skålen - de kunne ikke nå :-) Til morgenmad.....
Efter morgenmaden tog vi en taxi til Outlettet i nord enden af Las Vegas, det er det bedste.
Her brugte vi så en hel del timer.

I Calvin Klein havde vi lige Sabina med på facetime, så hun kunne shoppe med hjemmefra. Faktisk meget morsom, og så er vi sikre på, at vi får det rigtige med hjem til hende. Hun kunne have facetimeshoppet i timer tror jeg.


Vi købte også en kabinekuffert, så kan vi uden problemer tage det med hjem som vi har købt. Vi har ikke super power shoppet, men noget er det da blevet til. Priserne herover er ikke som de andre år, og så står vi ikke lige sådan og mangler noget.

Vi nåede også lige en frokostpause derude. Det blev til frokost i The Cheesecake Factory, dog uden cheesecake. Jeg tror vi har opbrugt vores kvote af cheesecake!!

Kim havde ikke lige læst at der var friturestegte løgringe med burgeren


ALT ALT for stor portion oven på den morgenmad - jeg måtte levne en hel del
Retur i taxi og op på værelset med tingene. Så gik Kim og jeg en tur på Strippen og kiggde og fandt et hyggeligt sted til en drink. Mette og Birger tog lidt pooltime.

Kim er ved at bliver vadet på af en flamingo

Sådan er det bare og det bliver virkelig håndhævet - jeg skulle selvfølgelig vise ID ;-)
Vi mødtes 19.30 for at gå ud og spise. Vi gik et godt stykke ned af Strippen mod syd. Fandt et sted til en lille én inden maden. Det endte med at vi også spiste der. Efter det gik vi helt ned til New York Hotellet og retur med vores hotel Flamingo.




Der er så meget at se på undervejs, vi var også lige en tur i Hard Rock.



MGM Grand som vi boede på første gang vi var her i 2012
Så var det "Bellagio tid". Et af de utallige springvandsnumre begyndte kort efter at vi kom til bassinet. Igen flot at se på. 



Herefter gik vi hjemad, vi var så trætte i benene og knæene. Man får gået vanvittigt meget her, fordi alt er så stort. Bare idag havde jeg gået 13,7 km. inden jeg lagde mig på sengen.

Nu skal der soves i den store skønne seng. Og så har vi da lige en dag til i morgen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar